ON

Opublikowane przez Anetka

0

Reklama na długopisie

Czarne, białe, kolorowe, automatyczne i ze skuwką, grubsze, cieńsze, plastikowe czy metalowe. Często potrzebne, zwykle niestety gdzieś się gubią, nie ma ich pod ręką, nagle się wypisują. Długopis jednak jest niezbędny w codziennym życiu, a do tego można go wykorzystać jako niezawodny i skuteczny nośnik reklamowy.

Szeroki zasięg użytecznego gadżetu

W gadżetach reklamowych chodzi właśnie o to, by były przydatne, estetycznie wykonane, reklamowały, ale nie nachalnie, nie narzucając się. Cena produkcji takich gadżetów zależy oczywiście od materiałów użytych do ich wykonania, od tego, czy logo jest drukowane czy grawerowane, ale zawsze jest niewielka w porównaniu z innymi produktami reklamowymi, a do tego jego zasięg jest nieograniczony. Długopisy reklamowe w każdej firmie mogą służyć pracownikom, klientom, mogą być częścią pakietu reklamowego czy przygotowanych materiałów szkoleniowych. Rozdawane na konferencjach i eventach później wędrują do toreb uczestników i służą przez wiele miesięcy jako produkt użyteczny, a jednocześnie utrwalający wizerunek firmy.

Wybierz swój gadżet reklamowy

Co ważne, zamawiając długopisy reklamowe http://www.supergadzetyreklamowe.pl/produkty/do-pisania/dlugopisy-platiskowe mamy do wyboru olbrzymią ilość kolorów i wzorów. Wybierając nadruk możemy zdecydować się na samo logo, jak i dodać dane tele adresowe. Sam długopis będzie narzędziem trwałym, a nadruk jest trudno ścieralny. W ofercie firma posiada także długopisy z końcówką umożliwiającą pracę na ekranach tabletów, smartfonów czy nawigacji samochodowych, co jeszcze bardziej sprzyja jego wykorzystywaniu w codziennym życiu. Szybki termin realizacji zamówienia pozwoli na dostarczenie wyprodukowanych gadżetów nawet na nieprzewidzianą okoliczność oraz stałe dostarczaniem produktów, gdy kończą się poprzednie zapasy.




Dodaj komentarz

Back to Top ↑